My Programming Notes

Here are Notes.... come from debugging

My Programming Notes

Here are Notes.... come from debugging

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ب.ظ

چرا VisualStudio 2012 روی ویندوز 8.1 نصب نمی شه؟؟

واقعا چرا نمی شه؟؟ دیگه کارم داشت به تغییر ویندوز می کشید که یک روش بسیار مسخره برای حل این مشکل پیدا شد:

موقع نصب Visual Studio 2012 روی ویندوز 8.1 با پیغام زیر روبه رو می شین:

"Installation is blocked. Compatibility mode of the Windows programs is on. Turn it off and try again"


این مشکلیه که توی ویندوز 8.1 شناخته شده و احتمالا توی ورژن های بعدی حل میشه و یا احتمالا در حین نصب VS 2013 این مشکل نباشه....(خدا می دونه).

برای حل این مشکل اسم فایل exe رو تغییر بدید به صورت ریز:

Premium -> vs_premium.exe
Ultimate -> vs_ultimate.exe

همین!

موفق باشید.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۴

نظرات  (۷۵)

بابت راهنماییت بسیار ممنونم


پاسخ:
خواهش می کنم.
۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۵ احمد تاج بخش
سلام...
نکته ای بسی مهم و ظریف است...امان از دست ماکروسافت(فارسیش هم دشواری است ماکروسافت یا میکروسافت یا مایکروسافت یا ...) :)
موفق باشید
پاسخ:
بله ... واقعا! اونم اگر ساعت سه و نیم بامداد بالاخره کشف کنید!
فکر می کنم مایکروسافت درست تره... :)
موفق باشید.
دمت گرم داش... خدا خیرت بده... دیگه داشتم قاطی میکردم
خیلی بیستییییییییییییییییییییییییییییییییییی :)
پاسخ:
خواهش می کنم علی آقا.
این حاصل کلی سرگردونیه!
ممنون.
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۴:۳۳ میثم هوشمند
دمت گرم دااااااااااااشـــــ؟؟؟!؟!؟!؟!؟
:)

پاسخ:
فکر کنم که دوستمون به اسم نویسنده دقت نکردن!
:D
شصت پات درد نکنه ........ نکته ظریفی بود
آقا تشکر واقعا دستتون درد نکنه
کارت درسته دیگه داشتم رجیستری کلا پاک می کردم :)
ممنون
پاسخ:
خداروشکر که مشکل حل شد.
موفق باشید.
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۵۶ سجاد صراف مقدم
عالی بود
اول خندیدم به روشت
ولی بعد شاخ درآوردم
یک ساعت داشتم دنبال کامپلیمنت اون تو کنترل پنل میگشتم گفتم شاید کسی مشکل من رو داشته باشه که به بلاگ شما رسیدم
بازم میگم ممنون
سلام متشکرم خیلی لطف کردین
پاسخ:
خواهش می کنم.
داداش واقعآ دمت گرم. مارو از سردرگمی در آوردی
پاسخ:
خداروشکر که مفید بوده.
اقا من این کارو کردم درست نشد :(
پاسخ:
این کار جواب میده. من تونستم.
دوباره امتحان کنید.
آقا دمت گرم
خیلی خیلی ممنون بابت راهنماییت
عااااااااااااالی بود
گرم باشد دمت خیلی زیاد اینا از کجا در آوردی خدا می دونی
آقا ممنون، از صبح داشتم دنبالش می گشتم، زنده باشی.
پاسخ:
خواهش می کنم.
سلام ببخشید اسمش هم عوض کردم باز نشد
پاسخ:
سلام.
حتما security های روی سیستموتون رو غیر فعال کنید.
اسمش هم عوض کردم باز نشد
پاسخ:
سلام.
حتما security های روی سیستموتون رو غیر فعال کنید.
ای ول داش دمت آتش
با سلام 
ببخشید اسم چه فایلی رو باید تغییر بدیم. من این فایل رو پیدا نمیکنم؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز.
قبل از نصب اسم فایل exe رو عوض کنید. همون جور که در پست گفتم.
موفق باشید.
سلام من اسم فایل exe رو هم تغییر دادم بازم نشد . چند بار هم به شکل های مختلف عوض کردم بازم نشد . چیکار کنم ؟ نمیخام ویندوزمو عوض کنم.
اگه میشه آدرس ایمیلتونو بفرستین تا با عکس بهتون نشون بدم . لطفا
سلام خدمت خانوم زاکی زاده.
من کارهایی که شما گفتین رو انجام دادم ولی بازم نشد لطفا کمکم کنین.
یا ایمیلتونو بدین من به صورت تصویری بهتون نشون میدم
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۵ جلیل یعقوبی
خانم زکی زاده بابت راهنماییتون کمال تشکر رادارم موفق باشید.
پاسخ:
خواهش می کنم جناب یعقوبی. الحمد لله که مفید بوده.
خیییییییییییییلیییییییییی ممنون
سلام .

آقا واقعا حال دادی.

من از صبح نشتم کلی سایت انگلیسی رو خوندم ولی چیزی پیدا نکردم.

واقعا ممنونم از راهنماییت .
سلام، من کل فایل درون دی وی دی گردو رو در هاردم کپی کردم و اسم setup رو به vs_ultimate تغییر دادم اما باز هم خطا میده. به نظر شما امکانش هست اگه یک visual studio از شرکت دیگه بخرم، درست بشه؟ ممنون میشوم کمکم کنید.
پاسخ:
سلام. من خود هم از روی گردو نصب کردم و مشکلی نبود. یک بار  دیگه اسم فایل های exe رو تغییر بدید . از این vs و ویندوز هر چیزی بر میاد. امیدوارم بشه. البته vs2013 این مشکل رو نداره و می تونید به راحتی اونو نصب کنید.
1

نمیشه خداااااااااااااا من چند روز دیگه امتحانشو دارم اما نصب نمیشه

پاسخ:
2013 نصب کنین .... !
برای من استفاده از این کاراکترا غیر فعالن توی ویندوز.
سلام خانوم زکی زاده
مرسی از راهنمایینون خیلی مفید بود
خدا نگهدار
دمت گرم. آقایی

فقط یه نکته ریز تر این که وقتی رو rename  کلیک می کنید بایدvs_premium یا vs_ultimate وارد کنید دیگه .exe نمیخواد.عزاداری هاتون قبول

سلام دوست عزیز واقعا ممنونم از این کار مفیدت ، من به خاطر این که روی ویندوز 8.1 نصب نمیشد همیشه از ویندوز7 استفاده میکردم، خدا خیرت بده

با سلام و تشکر که کار خلق الله رو راه انداختین

salam mamnoon az rahnemaeetoun

ye soal in kojas ke taghir bedam mamnoon misham komak konid


پاسخ:
سلام دوست عزیز.
قبل از این که نصب کنید فولدر برنامه رو باز کنید و این دوتا فایل exe رو تغییر بدید.
سلام خسته نباشید
مرسی از راهنماییتون
البته من در سایت ماکروسافت این رو خوندم بودم از قبل... اما برای من عمل نمیکنه...نمیدونم شاید چون ویندوزم درست اکتیو نمیشه.
پاسخ:
سلام. فکر نمی کنم ربطی به اکتیو ویندوز داشته باشه . چون برای خودم هم همین مشکل رو داشت!
البته دیگه گذشت و توی vs2013 که این مشکل نبود!
مسلما توی vs2015 هم نباید باشه.
پیروز باشید.
.exe را نمیخاد فقط vs_ultimate را وارد کنید دزست می شه
داداش محمد حسین عاشقتم من اگه تو نگفته بودی نمیتوستم این کار رو بکنم مدیونتم ایول
پاسخ:
داداش محمد حسین؟؟
دمت گرم.خدا خیرت بده.
دستت طلا آبجی
خداوند 10000 در دنیا و 10000000 در آخرت خیر نصیبت کنه :-*
پاسخ:
قربون شما.
دمت گرم
سلام
ممنونم بابت اینکه چیزی رو که فهمیدی به دیگران هم اطلاع دادی.
من وقتی به این مشکل بر خوردم به سایت msdn سر زدم و این راه حل رو اونجا دیدم. بهترین اموزش برای هموطنان اینکه بهشون بگیم چطور میتونند همه مشکلاتشون رو حل کنند... نه اینکه فقط راه حل یه مشکل خاص رو بهشون نشون بدیم. اگر منبع رو ذکر میکردید کارتون خیلی با ارزش تر میشد.
باز هم ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیز.
ممنون از این که نظرتون رو ثبت کردید و مطالب خوبی رو گوشتزد کردید.
احتمالا در همون سایت msdn هم دوستی به مشکل برخورده و راه رو نوشته!
از اونجایی که منابع فارسی کمه متاسفانه ما هم قصد داریم لااقل مشکلات خودمون که رفع شد راهشو در اختیار دیگران هم بگذاریم .
این کمترین کاریه که می تونیم انجام بدیم.
دقیقا اسم چیو باید عوض کنم ؟ اسمشو باید چی بذارم ؟ ارور میده که نمیشه توی اسم ، علامت های مختلف ب کاربرد
پاسخ:
سلام
اسم فایل exe رو دیگه! نکنه شما دارید اون فلش ها رو هم می ذارید؟؟
دمتون گرم ... جندروز گیرش بودم ! خیلی لطف کردی
با سلام خدمت شما عزیزان من خیلی سعی می کردم ویژال استدیو 2012 رو نصب کنم .من فایل setup.exe رو به vs_ultimate.exe تغییر میدادم ولی هی اررور میگرفت تا اینکه متوجه شدم وقتی که فایل setup.exe ابتدائی رو اجرا میکنم در مسیر C:\GerdooTemp\VisualStudio_2012
فایلی به اسم setup .exe هست که باید اسم اون رو  تغییر بدهیم و شروع به نصب کنیم
امیدوارم که موفق باشید

مرسی کار منم راه افتاد ممنون از همه شما

واقعا ممنون عالی بود

دمت گرم

خدا خیرت بده
.
اونایی که از پک گردو استفاده می کنند وقتی فایل تو مسیر C:\GerdooTemp\VisualStudio_2012 اکسرکت شد، فایل با نام setup  رو به vs_ultimate تغییر بدن مشکل حل میشه
چه مشکل مسخره ای و چه راه حل مسخره تری ! دستتون درد نکنه وجدانا ، الاف بودیم چند روز
اصلا گزینه rename نداره
نمی دونم چطوری تشکر کنم. زبانم در دهان باز بسته ست!
مرسی
ممنون عالی بود
سلام.
من فایل exe رو به همون چیزی ک گفته بودید تغییر دادم ولی فایده ای نداشت و همچنان همون ارور رو میده!
فقط میشه گفت احسنت.
کسایی که نمیتونن اسمو تغییر بدن فایلارو از رو dvd کپی کنن تو هاردشون.
با سلام و خسته نباشید

دوستانی که نمیتونن فایل EXE رو تغیر بدن اول کپی کنید رو سیستم بعد تغیر بدید بر روی ویندوز 10 هم جواب میده
سلام
دوست عزیزی که در کشور عزیز ایران هستی
خیلی خدمت بزرگی کردی
خدا اجرت رو بدهد
ممنون
سلام
خییییلی ممنونم از شما بابت راهنمایی بسیار مفیدتون.
از آقا عباس هم متشکرم که نکته مهمی رو گوشزد کردن.
همیشه سربلند باشید
دوستانی ک ویندوز  دارن و از گردو استفاده میکنند باید بعد از گپی فال روی هارد   فایل اجرایی رو به تغییر بدن
vs_ultimatevs_ultimate
سلام ببخشید من هر کاری میکنم نصب نمیشه باید چی کار کنم


یکی از دلایلی که مایل به نصب کردن این ویندوز نداشتم نصب نشدن ویژوال در این ویندوز بود که با راهنمایی شما حل شد..

با سپاس فراوان...

بابا دس خوش.واقعا دستت درد نکنه.هر جا گشتم یکی یه جواب درست بم نداد.
سلام
دوست عزیز ویندوز من 10 هستش همه این مراحل رو رفتم ولی باز همون error رو میده ، باید چیکار کنم
دمت گرم. دیگه داشتم ویندوزمو عوض میکردما...
مرسی
خخخخخخخ
چقدر جالب!
درحال شاخ درآوردن کلی خندیدم....
دمت گرم ابجی 

کارمو را انداختی خئا کارتو راه بندازه

دمتون گرم منم اسم ستاپو به vs_ultimate تغییر دادم بدون پسوند .exeدرست شد 
سپاس فراوان 
کلی دنبال گزینه غیر فعال کردن Compatibility mode گشتم

چه جوری این راه به ذهنتون رسید؟ :)
سلام من واقعا نمیدونم چجوری تشکر کنم یه هفته اس درگیرم یعنی اجرت با خوده خدا ذیگه میخواستم ویندوز عوض کنم 
راستی کسی در مورد نصبopenglتوی وین8 چیزی بلده تورو خدا کمک کنید ثواب داره
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۸ میرعلی رستمی
ممنون// اسم رو بدون EXE تغییر بید حتما حل میشه
مرسی بابت این راهنمایی
سال نو هم مبارک باش
با سلام دوست من. انصافا کارتون عالی بود.
مال من با تغییر نام به Premium -> vs_premium.exe
درست نشد اما با

Ultimate -> vs_ultimate.exe

درست شد. ممنون از شما



برگرفته شده از programmingnotes.blog.ir
خدا خیرت بده . واقعا عصبانی بودم نصب نمیشد . ببخشید اولش تو دلم فوش دادم گفتم مردمو مسخره کرده این چه روشیه بعدش گفتم بزار امتحان کنم ... واقعا فقط میتونم بگم خدا خیرت بده .... 
دمت گرم داداش خدا خیرت بده نزدیک بود ویندوزو عوض کنم!!...
وااای خدا خیرتون بده دیگه داشتم روانی میشدم، اون نکته ریزی که گفتید exe هم برداریم به دادم رسید.مممنون

واقعاااااا منون از کمکتون واقعااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی