My Programming Notes

Here are Notes.... come from debugging

My Programming Notes

Here are Notes.... come from debugging

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹ ب.ظ

بزرگترین اشتباهات در کار و در دوران تحصیل

به نظرم خوبه از تجربه دیگران استفاده کنیم . شاید این تجربیان زندگی ما رو تغییر بده.
به دو لینک زیر سر بزنید:




منتظر نظرات هستم.
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۶
سارا زکی زاده

کار

دانشجو

اشتباه

نظرات  (۳)

۰۸ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۱۷ میثم هوشمند
دانشجویی من تمام شد
اما خدا را شکر باز دانشجو شدم؛ اما در مقطع ارشد
و این یعنی نیاز به نگاهی مجدد به برخی اصول و قوانین
که خدا را شکر اینجا دیدم شما نوشتید!
:)
البته دیگر اینها در ناخودآگاه من نشسته اند

عالی بود این پست برای دوستان

پاسخ:
به به تبریک ما رو صمیمانه بپذیرید. خیلی خوشحال شدم.
انشالله که برای همه مفید باشه.
تغییر همیشه می تونه مفید باشه پس ماهی رو زودتر از آب بگیرید!
موفق باشید.
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۴ احمد تاج بخش
خیلی هم عالی....
دست شما درد نکند .... :)
پاسخ:
خواهش می کنم .
موفق باشید.
۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۴۲ زینب جهان بخش
منم همچین نوشته هایی دارم ،تقریبا از چند ماه پیش :)
اما به این مفصلی نیستش!!! بد نیست منم به فکر انتشار مطالبم باشم :D

عالی بود پستت ،دست شما درد نکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی