My Programming Notes

Here are Notes.... come from debugging

My Programming Notes

Here are Notes.... come from debugging

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ب.ظ

چند لینک جدید که خوندمشون!

مدت هاست به دلیل مشغله نرسیدم مطلب جدیدی بذارم که اصلا خوب نیست. ولی توی این مدت پر از تجربه های جدید برنامه نویسی و اصول کاری شدم.

خیلی خوشحالم از این همه تجربه. به زودی منتشر می کنم گوشه کنارهایی از این مدت رو.

این چند تا لینک که معرفی می کنم لینک هایی هستند که دوست دارم در موردش بیشتر تحقیق کنم.

انشاالله در آینده ازشون میگم.


اصول بیانیه چابک





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۷
سارا زکی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی